...

Trang Pháp Âm HT Tuyên Hóa


Trang Pháp Âm - Khai Thị - Giảng Kinh của HT Tuyên Hóa , Nhấn vào đây để vào trang chủ

Sunday 27 December 2009

Let me tell their story

I am not going to bore you with numbers or with long stories. I am just going to provide you a link to a video clip, a short movie if you like, that tore my heart in pieces.

http://sacmauphatphap.blogspot.com/2009/12/chicken-la-carte-toi-chac-rang-ban-se.html

With respect and tears in my eyes.

Lyric

"Let me tell heir story that no one else can hear.
How can someone's laughter bring me close to tears.
And you'll never know, because you're never there.

After what we've seen, can we close our eyes again?

Let me tell their story you won't think is true.
I have not forgotten so I'm sharing it with you.
For all the things we've known, what have we really learned?

Though I close my eyes the images remain.

Let me tell their story that now, everyone can hear.
And their story begins."
Again.

"Hãy cho tôi nói về câu chuyện của họ
Điều mà chưa có người nào nghe một lần.
Làm thế nào người ta có thể cười,
Hãy mang tôi gần với nước mắt.
Và bạn sẽ không bao giờ biết
Vì bạn chưa từng ở nơi đây..
...
Sau tất cả những gì chúng ta đã thấy,
Chúng ta có thể nhắm mắt lại một lần nữa không??!!
Hãy cho tôi nói về câu chuyện của họ
Bạn sẽ không bao giờ nghĩ rằng đó là sự thật.
Tôi đã không thể quên,
Vì thế tôi chia sẻ nó với bạn.
Đối với tất cả những điều bạn biết
Những gì chúng ta đã thực sự được biết?
Mặc dù tôi đã nhắm đôi mắt của tôi lại ...
nhưng những hình ảnh ấy vẫn luôn hiện hữu bên tôi.
Và câu chuyện BẮT ĐẦU ... MỘT LẦN NỮA !!!"

No comments:

Post a Comment